4 modalitati de a face mai productiva lista de TO DO

Traim intr-o lume a fluxului constant de informatii si date, de la treburi legate de munca, la hobby-uri si stiri care ar putea sa va intereseze. Poate fi destul de coplesitor sa vagasiti concentrarea in acest fel si incă sa va amintiti tot ce ati vrut sa faceti la un moment dat. Memorarea acestor lucruri este desigur modul în care functioneaza in mod normal oamenii, dar totusi gresit pentru ca suntem doar oameni si uităm tot timpul lucruri, nu-i asa?

Unii oameni sunt mai buni in memorarea si amintirea la timp a sarcinilor importante, altii nu chiar atat de mult, dar toti avem un fel de sistem care ne ajuta sa ramanem organizati. Incepeti sa faceti o lista de sarcini acum! Este bine sa stiti ca exista aplicatii mobile care va ajuta sa va amintiti totul introducand o lista de sarcini in rutina zilnica, ajutand la simplificarea fara doar si poate a vietii.



1. Separați sarcinile zilnice de sarcini de rutină

Acum, că ați decis să vă începeți propria listă de sarcini, ar trebui să încercați să aplicați aceste sfaturi și să vedeți cum functioneaza. O idee este de a face în principiu 2 liste, una constând în sarcinile dvs. standard, de rutină, care trebuie efectuate zilnic, iar cealaltă ar trebui să funcționeze ca o reamintire a sarcinilor unice pentru acea zi. Nu trebuie să te limitezi doar la sarcini zilnice, de asemenea, poți face liste săptămânale sau lunare, dacă aceasta este preferința ta.

2. Foloseste o aplicatie mobila

Stim cu toții cum au devenit telefoanele o parte inseparabilă a vieții noastre și cum nu mai putem funcționa normal într-o societate modernă fără una. Știm, de asemenea, cât de frecvente sunt aplicațiile cum ar fi Messenger, Viber sau WhatsApp. Acesta este motivul pentru care exista atat de multe companii care au făcut atât de ușor pentru dvs. să vă strângeți și să vă organizați sarcinile și să vă deplasați în timpul zilei. Este ușor, este accesibil și, cel mai important, își îndeplinește perfect rolul, iar în plus, nu este nevoie să aveți încă o aplicație activă în fundal pentru a vă abuza bateria, deoarece aceasta este deja integrată în chat-ul dvs. momentul în care îl instalați.

3. Mentineti lista scurta si curata

Dacă încercați să adaugati cât mai multe elemente în listă, acesta devine demotivator și inutila. Trebuie să vă asigurați că nu includeți niciun element care vă vine în minte, deoarece întreaga listă va deveni redundantă din cauza lungimii sale. Alegeți mai multe sarcini la un moment dat și până când finalizați acest lot, nu adăugați mai multe. O întâlnire cu dentist sigur este eligibilă pentru lista dvs., dar scoaterea coșului de gunoi nu este atât de importantă și este ok dacă alegeți să o săriți. Lungimea este individuală și ar trebui să vă găsiți numărul de sarcini pe care vă simțiți confortabil, dar, în general, oamenii spun că nu trebuie să păstrați mai mult de 7 sarcini active la un moment dat.

4. Prioritizati

Nu e vorba doar de scrierea unei liste de sarcini și de completarea acestora în mod aleatoriu. Acest lucru poate duce la o mai mare indecizie și confuzie, deoarece vă puteți îndrepta spre sarcini mai ușor, dar mai puțin relevante, doar pentru a le scoate din listă cât mai curând posibil. După cum puteți vedea, scopul de a face o listă de sarcini nu este lista în sine, ci sarcinile reale. Trebuie să prioritizezi și să îți completezi sarcinile într-o anumită ordine, de la mai mult la mai puțin importantă, de la cele care trebuie absolut necesare, până la cele mai flexibile. Chiar dacă nu aveți suficient timp să faceți totul, este important să vă concentrați cel puțin asupra celor importante.

Mult succes in organizarea perfecta!

Spread the love

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *